H Heaven by Marc Jacobs κυκλοφόρησε την φθινοπωρινή της καμπάνια με μια σειρά φωτογραφιών εμπνευσμένες από την τεχνητή νοημοσύνη. Η Bella Hadid εμφανίζεται ως ένα φουτουριστικό ρομπότ, το οποίο συνδυάζει τη νοσταλγία του Y2K με αξεσουάρ από το 2000.
Στην καμπάνια πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν οι signature μπότες Kiki Boot, ενώ η Heaven by Marc Jacobs αγκαλιάζει δημιουργίες πολλών καλλιτεχνών και τις εντάσσει στην φθινοπωρινή της καμπάνια.
Η καλλιτέχνης Eri Wakiyama συνεργάζεται για τρίτη φορά με την Heaven, ενώ βλέπουμε δημιουργίες της σχεδιάστριας Liz Shelton και του tattoo artist Keegan Dakkar.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η φθινοπωρινή καμπάνια της Heaven by Marc Jacobs παρουσιάζει το νέο “Kiki Group”, το οποίο περιγράφεται από μια ποικιλία με ρούχα και αξεσουάρ, που υπακούουν στους σχεδιαστικούς κώδικες της Kiki Boot. Τα κομμάτια της φθινοπωρινής καμπάνιας αποτελούνται από mini φούστες, σατέν τσάντες και tops. Η καμπάνια συνδυάζει τον φουτουρισμό με το Y2K κάνοντας μία βουτιά στα αξεσουάρ του 2000.
Συγκεκριμένα η φθινοπωρινή συλλογή περιλαμβάνει την επανέκδοση της τσάντας Cuffz, της Y2K, η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2004. H σχεδιάστρια Liz Shelton βρίσκεται πίσω από αυτό το εγχείρημα, ενώ τα tops με τους διασκεδαστικούς χαρακτήρες υπογράφονται από την καλλιτέχνη Eri Wakiyama, η οποία ειδικεύεται στη μεταγραφή ζωντανών διασκεδαστικών χαρακτήρων σε tops, μπλούζες και τσάντες.
Η Bella Hadid φωτογραφήθηκε από την Carlijn Jacobs και το styling ανέλαβε η Danielle Emerson.
Σχετικά: BOSS: η fall/winter καμπάνια του brand μιλάει με τα αληθινά αφεντικά
Κεντρική Φωτογραφία: Photo: Carlijn Jacobs/Courtesy of Heaven by Marc Jacobs
Εξωτερική Φωτογραφία: Getty Images